Friday, June 10, 2011

BERGEMBIRA DI KOTA KERIANGAN







sangat seronok yang teramat. masa berlaku sebenarnya i tengah final exam. ya final exam.. semester lepas i ambil 7 subject . disebabkan exam yang berderet-deret dan buku yang minta dibaca supaya dapat menjawab soalan final dengan riang gembira. makanya i telah belajar bersungguh-sungguh sehingga nak tidur pun i mimpi formula.. handal kan?
* mesti korang rasa nak lempang i laju2 kan dengar statement n...hihi


kerana otak telah digunakan semaaksimun yang mungkin, makanya i telah menukar sifat yang pelik. imsomnia come again to attack me!!


so jalan penyelesaian. sila hiburkan diri anda di kota keriangan ini.. its make me so happy walau dalam otak nak kena fikir paper yang masih x sit the exam lg. ist okey. out for 4 hours only...

exactly
yang sangat excited nak p my romate esha. dia yang sungguh2 sangat nak pergi. kerana yang nak ikut ramai sangat. dia sewa kereta and i pergi with my own car.


so i pergi la dulu sementara esha tunggu kawan2 dia yang lain. suddenly when i da sampai, esha bagitau yang kereta sewa buat hal. xjumpa keretanya, so esha xdapat pergi. kesian kan kan..












tengok muka i yang sangat exscited n



but its okey, u pergi next time ya esha... so enjoy okey... dapat lah menghiilangkan rasa xbest dalam diri t kan kan.


hargai setiap waktu yang ada dengan penuh makna


No comments:

Post a Comment