Saturday, June 11, 2011

HI-TEA WATIKAH MPP




let's start with alhamdulillah

i had finish my position as setiausaha 2 mpp sesi 2010/2011. its was the responsibility that i should do and dont in my daily life as a student and leaders.

DATE = 18 APRIL 2011

VENUE = GUNUNG LEDANG RESORT

Its was the day that my family mpp and i get the scroll and certificated after we all letak jawatan dan digantikan dengan kepimpinan baru. weh! apasalskemaaaaa. sebenarnya sangat sedih tau x, kerana we all xsemua yang joins, supposely family mpp ada 38 orang ya. tapi yang datang xsemau kerana ada yang da grad dan belajar dekat uitm lain. so bila nak kumpul balik n.


i dah rindu kat u ols okey. disebabkan rasa rindu yang teramat sangat, i bagi gambar untuk tatapan u ols ya. banyak lagi tapi cukuplah apa yang ada ini . nanti banayak2 nyampah la pula kan...hiihih.. biasalah kan, xsemua suka mpp n., tapi standardlah orang xsuka, xdenya semua orang sayang kat kita n, tapi selagi kita tahu apa yang kita buat. its okey ya.

nak cakap=

cakap terima kasih sangat-sangat kepada uitm segamat, johor, semau yang terlibat, sanagt bersyukur kerana diberi ruang dan peluang pada kami semua untuk menjadi pemimpin.

masa hi-tea watikah mpp n, mpp uitm larkin pun datang and joins sekali. seronok kumpul2 ramai2 n rasa xnak balik je tau... rindu kat semua sangat-sangat














will always remembers you

No comments:

Post a Comment