Wednesday, June 1, 2011

Bersikap optimistik

Pernah tak anda rasa wow. Hari ini was the great day. Rasa best je kan kan. And then suddenly anda rasa macam why I feel so bad today? Kan kan. Pernah tak anda terfikir why it happen in your daily life? Pernah xdengar ayat ini? Hari ini lebih baik dari hari semalam. Of course, hari2 anda tidak akan melalui hari yang sama walaupun hari2 you buat kerja yang sama. It stil diffrents rite?


So itulah berlaku dekat I now. Kecelaruan fikiran dah n. Dalam otak ini dah xtau la mana satu nak pikir dulu. T la bila otak jarang digunakan.hhiIi. So now otak da bosan hidup tanpa berfikir, makanya ia telah memberontak! Ye. Memberontak. Hhhaaha. I xtahu apa yang I fikir sebenarnya kalau u ols nak tahu..hiii. Eceh tadi cita macam banyak sangat nak fikirkan..wiwiwiwi..


Sebenarnya banyak tapi xtahulah apa yang celaru sanngat dalam minda ini. So rasa macam bad sangat. Maybe I need terapi. Apakah? Sila bantu saya.. Nanti saya bagi 2osen ye. Doakanlah saya dapat setlekan semua yang berada di otak n yang minta disetleka.

I percaya yang I boleh setlekan. Doakanlah yang terbaik untukku ini. Amin..... Kita mesti bersikap dan bersifat optomistik! Why kena begitu? Yela. Mesti bersikap positif okey uols walau apa yang terjadi. Walau bad sekalipun! U kena juga positivekan diri tau tau. Xde alasan. Kena fikir yang indah2 je walau otak tu serabut kerana bila kita positve, otak akan proses benda positif juga. So sape yanh untung?? Of course la yourself rite.. Owye:::




So now xboleh tido, I pon layan harry porter agar dapat tidur dengan lena after this.. Gud nite semua..
t-size:100%;">.

No comments:

Post a Comment